March 06, 2011

pengakuan ikhlas dari sahabat untuk sahabatnya.....


minggu lepas keluar dgn bestfren saye....name die amieza..hehehe...setakat nie name tu x ditukar lagi....masih same dari dulu sampai sekarang......kot la die berhajat nak pi JPN...aku sekeh bertubi2...

sambung crite.....
minggu lepas baru la die sms kate nak meeting bersama....dah lame kot x kluar same...alasannye sobab dio dah gomok....tunggu die kurus mcm nasha aziz baru nak jumpe....(nie aku yg tambah crite...ngehehe)....nak tercekik rasenye...nie mesti aku x kan jumpe die smpi bile2...akakaka...mie jgn terase ye...aku tau ko leh kurus mcm nasha aziz....tehehehe...aku pelik gak...ape kes la klu die gemok pun..jumpe je la...mcm la aku dah x nak kawan dah klu gemuk....caiiittt...ini menguji kesetiaan saye!!!....aku pun ikut je la......

sabtu lepas aku pun bersiap la bagai...almaklum la nak ketemu sahabat + kekaseh limpa ku....hati x bleh...hati untuk org lain...akakakaka....kami pi seremban parade..bukannye best pun kat sini....tapi die ade valuenye tersendiri bagi kami...hihihi...mee sizzlingnye lozaatttt....
bile nak mule makan tu....tetibe mak dare nie x kasi makan dlu.....katenye nak bagi sesuatu dulu....aku dah berdebaq2 nih....yela, die nie a
salkan jumpe ngan aku je musti adeeeee je yg die nak bagi...naik sogan eseii nak jumpo.....die pun keluarkan la adiah yg berbentuk kotak saiz mcm tin susu mak aku.......eh yeke??..ehehehe....aku pun bukak la sambil tersengeh2...bukannye susah pun nak bukak adiah tu..tapi di sebabkan aku cam nervous + terharu + tangan gigil dan sejuk....lame gile nak bukaknye...hihihi over gitu.....nak bukak dari atas susah bona...aku bukak dari belakang......tetibe aku nampak ::::



OMG!!..OMG!!!..Ya Allah...terus stop bukak, letak dlu kotak...tenangkan diri...ekekekeke..poyo ya amat....tapi xleh...tangan tengah gigil...hihiihh....xsangke sungguh!!!

TADAAAAAA......



saye x sangka die belikan jam pujaan saya nihh....sanggup tu x pakai jam semata2 nak tunggu bli jam fossil ini....hihihiih..motivasi la konon....adehh...rase seperti mimpi....tampaq sket mai....heeeeee...ceq pun punya la suka tahap x leh nak makan.....dok senyummmm ja memanjang.......


terime kaseh mie......aku suke sangat present nie....aku gurau2 je cakap nak jam fossil....hud ngan aishahnye makan minum cukup kan??..kok ko pakse dorg pose plak sbb nak bli jam nihh...hihihiih....


Tapi bukan wang ringgit dan harte bende yang menjadi sebab untuk kite kekal sebagai sahabat a.k.a kekaseh sejati.....pengorbanan, ingatan, perkongsian kite selame nie yang menjadi 1 value yang susah untuk dilupakan....sobsob......surat ko tu mmg membuatkan aku terflashback mase dolu2....mie aku mintak maaf ye klu aku xdpt menjadi sahabat seperti yang ko inginkan, aku cube yang terbaik.....kalau boleh aku nak critekan semuanye dekat ko........semoga kite kekal sebagai sahabat sehingga ke anak cucu....(mcm ucapan kawen gitu...heeeeee)....


P.s : aku ade jam fossil....korang ade???....ho ho ho...lalalalalalala

5 comments:

  1. haishhhh dee...aku tk de pun ciri2 kawan idaman aku la...ade ke? tk de kot. asalkan ko igt kat aku, n sudi berkongsi suke duke ngan aku....itu pun dah memadai....aku sgt2 gembira kalo ko bahagia tau.....dari dulu lg, ape yg kite kecapi sgt berbeza....ko cemerlang dlm pelajaran, aku alhamdulillah, cemerlang menjd isteri n momy pade suami n anak2ku...tp kite saling melengkapi....ade je masalah kite try konsi bersame kan...heheeeee....harap2 kite sentiasa menjadi sahabat sejati.....amin....

    ReplyDelete
  2. aminnnn...sobsob....tema minggu ini 'sobsob...'
    nanti klu ade pertandingan sahabat sejati kite masuk ek...kot la dapat rumah sbijik....leh aku amik master bedroom...ngehehehe

    ReplyDelete
  3. wahhhhhhhhh...dpt fossssillll....kak mieza..nk kwn dgn awak jgak la.........hahahaha......heppy sesgt la rus dina rus din 2.....=) happy for u dear....x rmi org ade kwn sejati mcm 2....

    ReplyDelete
  4. hehehehe...thanks ninie!!!...saye dah ade jam fossil!!!....bestfren saye yg merealisasikannye...!!betul2 die mmg kawan yg happening...sobsob.....cedey....

    ReplyDelete
  5. nini celop2 : thx sesgt...heheee...nk jd kawan saye ka??? kene kuat kan mentel dan fizikal....terutamenyer mentel la.....hahahaaa...

    dina :: ko master bed??? ape kate kite jual, RM 70% 30% ok? aku musti la 70% sbb aku tk dapat biasiswa...gegegegeee....peaceeeeee

    ReplyDelete