February 08, 2010

Gaining some weight….??


Yeye baiklah……dah ramai sgt org tegur dah….


- 'dina…apsal ko kurus sgt nie??...macm papan’….
- 'oiii didie…ko xmakan ke??’…..
- ’dee…nape ko kurus?..aku jelezz’….
- ‘eh y u so kurus meh?..melampau’……
- ‘waaa…dina dah slim la skarang’……
- ‘eee..kurusnye…mane perut kau’…..
- ’kak long(mak aku)….apsal dina kurus sgt nie…kak long xperasan ke??’….

Dan yang paling best :
- ‘nah ambik nie….(rm50)…makan bnyk2’….

Wahahahaha…dapat duit dari alang yg xtahan tu…..heeeee…tp best jgk….ok2….1st of all…hellloooooooo..kite xdela kurus sgt2…cume kite kurus daripada dulu je…..aiyaaaa…abg zul kate mcm papan….uittt aku still ade asset yg penting itu ye…xdela flat….hahahaha….ala bese la bile dah bedal nasik lemak pepagi maleh pulak nak lunch…..mlm dah penat malas nak dinner pulak…huhuhu….tp kat opis dah kene lunch…sbb ariffin ngek ngok akan memaksa dlm ape care sekali pun……duhhhh……

Pape pun berat harus ditambah…..berusaha!!!....nak masuk badan beruniform kene 46kg keatas lorrrr…caitttt….skarang berat aku 44kg….eleh sekelip mate je boleh naik…don’t worry….saye akan sentiase update berat saye…ngeheheehe….last skali aku dapat berat 44kg nie mase form 3 kot……ngehehe

No comments:

Post a Comment